Férfitaktika

Az olasz milliárdos - Giorgio Armani

Szinte bárki a világon aki meghallja ezt a szót azonnal tudja, hogy egy Olasz ruhamárkáról van szó. De vajon tudja-e, hogyan és kivel kezdődött? Ha nem, akkor itt egy kis segítség röviden. A legsikeresebb olasz divattervező Giorgio Amani 1934. július 11.-én látta meg a napvilágot Piacenzában. Jelenleg, a Forbes magazin által készített olasz milliárdosaink listáján […] Tovább

Szimbólumok a divatvilágból - rövid cikk

A vezető divatházak számára fontos marketing taktikának számít, hogy közkedvelt szereplőket bújtassanak luxusrongyaikba, hogy a jó márkaimázst és az eddig kialakult brandet népszerűsítsék és megtartsák. Mivel elsősorban a divatvilág csak langyikat és nőket vonz, ezért a stratégiájuk felettébb egyszerű: Heteroszexuális férfiak által kedvelt, ugyan ebbe a körbe tartozó hírességeket kell bevonni a kampányba. Ennek a […] Tovább

Farmer titok - Tommy Hilfiger és spanjai szerint

“Betörve szeretem.” Hányszor szabad mosni imádatos farmer gatyónkat? Tommy Hilfiger az amerikai divat királya elárulta, hogy csak néhanapján mossa ki farmerját, de akkor sem azzal a “gyilkolós” módszerrel amit mi mosásnak nevezünk. “Dehogy mosom minden hordás után” – mondta Tommy Hilfiger, a TMZ-nek. “Szeretem, ha már be van törve” – mondta a guru. Hát ezzel […] Tovább

Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!