Férfitaktika

Szimbólumok a divatvilágból - rövid cikk

A vezető divatházak számára fontos marketing taktikának számít, hogy közkedvelt szereplőket bújtassanak luxusrongyaikba, hogy a jó márkaimázst és az eddig kialakult brandet népszerűsítsék és megtartsák. Mivel elsősorban a divatvilág csak langyikat és nőket vonz, ezért a stratégiájuk felettébb egyszerű: Heteroszexuális férfiak által kedvelt, ugyan ebbe a körbe tartozó hírességeket kell bevonni a kampányba. Ennek a kritériumnak elsősorban sportolók, másodsorban színészek és a divatvilág vezető figurái felelnek meg.

Na de kit hódított már meg a divat világ?

David Bechkem aslógatya formációkba.
Cristiano Ronaldo is így adja.

David Beckhem és Cristiano Ronaldo az Armanihoz igazolt. Mind a ketten az Armani által készített tubi gatyában pózolnak. Csak egy valamit nem értek… Melyik normális férfit mozgat meg ez a kép? Én legalábbis nem érzek a kép látta után olyan késztetést, hogy Armani tubi gatyeszt vegyek. De hát a divatguruk csak vágják mit csinálnak, szóval nincs is miért bántani őket.

A következő fiatal titánt, Gerard Piqué-t pedig a Zara divatlánc vásárolta meg nem kevés kápéért.

Gerard Piqué full Pacínóba.

De ha már a focinál tartunk, ne hagyjuk ki Messi barátunkat sem, mivel hatalmas licitek mentek Lionel Messiért és végül a Dolce & Gabbana kínálta a legtöbbet az aranylábas argentin csillagért.

Lionel Messi Dolce & Gabbana-ba csapatja.

Forrás: Velvet.hu

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!